Nie ma jednego sposobu na skompletowanie press packa w taki sposób, żeby dobrze budował wizerunek marki. Oczywiście wszystkie zestawy targowe czy przygotowywane na konferencje prasowe powinny zawierać dwa podstawowe elementy: wydrukowane informacje, które chcemy przekazać, oraz elegancką, obrandowaną teczkę chroniącą Państwa materiały przed zniszczeniem w ferworze wydarzenia.
Lepsze wrażenie wywrą jednak Państwo, jeżeli na konferencji prasowej do skrótu najważniejszych informacji – najlepiej zredukowanego do wersji mieszczącej się na pojedynczej kartce eleganckiego papieru – załączą Państwo np. pendrive”a z logo firmy zawierającego pełne teksty materiałów informacyjnych i przygotowane do użycia w druku, dobrej rozdzielczości zdjęcia reklamowe. Dziennikarze będą zadowoleni z ułatwień w pracy, a korzystając potem z pendrive”a będą o Państwa firmie pamiętali – także przygotowując materiały niezwiązane z eventem, w czasie którego otrzymali ten gadżet.
Podobnie mile widzianym ukłonem wobec prasy są opatrzone logo firmy notatniki i przybory do pisania; nawet w dzisiejszych, coraz bardziej zdigitalizowanych czasach najwygodniej sięgnąć po długopis i kartkę, zwłaszcza poza terenem redakcji. Pozostałe dodatki do press packa zależą już tylko od okazji, przy której zamierzają go Państwo dystrybuować, Państwa branży i tego, co jest spójne z wizerunkiem firmy i jej długofalową strategią promocji. Ważne przede wszystkim, aby dobrać gadżety nie tylko pod względem doraźnego uatrakcyjnienia przekazu, ale też w taki sposób, aby dziennikarze (albo osoby odwiedzające targi) sięgali potem po nie wielokrotnie, umacniając w ten sposób świadomość marki.
Do klasycznych wyborów należą breloki, drobne akcesoria biurowe i torby i teczki na dokumenty. Są jednak okazje – i produkty – wymagające nieco mniej standardowych rozwiązań. Przykładowo: kompletując zestawy targowe i prasowe dla branży sportowej można pokusić się o dołączenie do materiałów drobiazgu takiego, jak opaska na ramię do smartfona albo opaska LED, i opakowanie całości press packa w lekki sportowy plecak albo worek z logo Państwa firmy. Podczas promocji regionu na targach można zrezygnować z pendrive”a, ale za to dołączyć mapy turystyczne, ręczniki albo piłki plażowe z logo danego miejsca. Dla biura podróży polecamy zawieszki na bagaż albo zestawy podróżne – ładowarek, do szycia, do czyszczenia butów… W naszej ofercie posiadamy ponad 30 000 produktów, z których każdy może zostać spersonalizowany według indywidualnych potrzeb naszych klientów. Jeżeli nie jesteście Państwo pewni, które z nich powinny znaleźć się w press packu przygotowywanym na konkretną okazję, prosimy o kontakt – z przyjemnością pomożemy w dokonaniu odpowiedniego wyboru.