o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Koszulki reklamowe – jak są znakowane?

Koszulki reklamowe są bardzo uniwersalnym i skutecznym wyborem, jeżeli chodzi o materiały promocyjne. Zależnie od fasonu i materiału mogą służyć jako pamiątka, podstawa standardowego stroju pracowniczego albo powstawać na oficjalnej licencji jednej z wielkich franczyz.

 

 

Koszulki z logo firmy są najczęstszym wyborem pracodawców, którym zależy na jednolitym, wyrazistym wyglądzie pracowników mających kontakt z klientami; okolicznościowe pozwalają na upamiętnienie konkretnego wydarzenia (np. trasy koncertowej, festiwalu, maratonu); jako prezent dla klientów stanowią też doskonałe materiały promocyjne. Warto jednak zadbać o to, żeby nie tylko projekt, ale i wykonanie koszulki było najwyższej jakości. Dlatego, kiedy zdecydujecie się już Państwo na konkretny fason, kolor i rodzaj materiału, przychodzi czas na zastanowienie się nad tym, jaki rodzaj znakowania wybrać.

Trzema podstawowymi, najczęściej stosowanymi sposobami znakowania ubrań reklamowych są termodruk, haft komputerowy i sitodruk. Każdy z nich ma swoje zalety i ograniczenia, które warto poznać przed dokonaniem ostatecznego wyboru. Termodruk jest spośród tych metod najprostszy, najszybszy i najtańszy. Polega na wydrukowaniu pożądanego wzoru na specjalnej folii, a następnie przeniesieniu go na powierzchnię docelową poprzez działanie wysokiej temperatury, przy pomocy specjalnej prasy. Efektem końcowym są koszulki ze wzorem wysokiej jakości, o dowolnej liczbie kolorów – i niestety dość nietrwałym, więc po kilku praniach nadruk traci ostrość, a jego kolory blakną.

https://www.youtube.com/watch?v=3u69Vid7mQo

Najtrwalszą – i najdroższą – metodą jest haft komputerowy. Przy założeniu, że koszulka będzie często noszona, na przykład jako część stroju służbowego, można zdecydować się na grubszy materiał (haft „ciężko” wygląda na standardowych, cienkich t-shirtach) i wyhaftowanie wzoru, należy jednak pamiętać, że trzeba wtedy przy projektowaniu zrezygnować z używania dużej liczby kolorów. Najlepiej sprawdza się przy prostych logo, emblematach i nadrukach małej ilości tekstu.

Sitodruk to metoda wymagająca większego nakładu pracy i przez to droższa od termodruku, ale też charakteryzująca się dużo większą trwałością mechaniczną. Jest wciąż mniej wytrzymała od haftu, daje jednak dużo większą dowolność przy projektowaniu wzoru i zapewnia bardzo dobre odwzorowanie kolorystyczne, a także pozwala na zastosowanie różnorodnych farb (np. metalicznych, brokatowych i fluorescencyjnych). Ponieważ sitodruk naszym zdaniem zapewnia bardzo dobrą jakość produktu i jednocześnie jest najbardziej uniwersalny, zamawiane w serwisie gratisownia.pl koszulki reklamowe standardowo znakowane są właśnie metodą sitodruku.

Zobacz jaki mamy wybór:

T-Shirty Reklamowe

 



Bluzy z Kapturem

Możesz również polubić…