Torby reklamowe towarzyszą nam niemal zawsze. Każdego dnia mijamy dziesiątki, jeśli nie setki osób, które przemierzając ulice niosą w ręce siatkę czy reklamówkę z logiem jakiejś marki. Która torba reklamowa będzie odpowiednia dla Ciebie?
Asortyment opiewający na lekko licząc 1500 modeli torem potrafi sprawić trudność w wyborze tej, której Twoja marka potrzebuje najbardziej. Niemniej jest to wybór istotny i być może kluczowy w realizacji celu kampanii reklamowej która właśnie planujesz. Bo tego planu tak naprawdę uzależniony jest wybór modelu torby.
W jakich torbach reklamowych można w ogóle wybierać?
Sposobów klasyfikacji produktów jest co najmniej kilka, najczęściej używany to typ (torba z uszami, torba sportowa) oraz materiał (len, bawełna, tworzywa sztuczne). Marki zwykle kierują się typami dopasowując je do kampanii i tak na przykład na konferencję najczęściej wybierane są torby z uszami, a kluby sportowe chętniej inwestują w torby sportowe. Niemniej jednak znaczna część klientów zwraca też uwagę na materiał z jakiego torba jest wykonana, bo chce, by ten gadżet reklamowy wpisywał się w ogólny wizerunek marki – wtedy prym wiodą torby z tworzyw naturalnych, lub wręcz z surowców wtórnych.
Torby bawełniane
To najpopularniejsza grupa produktów ogółem. Znajdziemy w niej nieśmiertelnego ever greena – torbę Cottonel dostępną w ponad 50 wariantach kolorów i wykończenia.
- Torba reklamowa COTTONEL niebieska
- Torba na zakupy dwukolorowa COTTONEL DUO granatowya
- Torba na zakupy COTTONEL żółta
- Torba na zakupy do sublimacji COTTONEL limonka
Dostępne modele mogą mieć uszy długie lub krótkie, być przygotowane pod nadruk UV, albo uszyte z dwukolorowej tkaniny DUO. Jeśli mielibyśmy sugerować uniwersalną torbę promocyjną nadającą się i na szkolenia, konferencje czy jako torba wielokrotnego użytku na zakupy w sieci handlowej – to byłaby to właśnie ta paleta produktów.
Torby nonwoven
Tu wypada wspomnieć czym nonwoven jest. Jest to materiał przypominający budową i właściwościami filc, ale w odróżnieniu od niego – niekoniecznie wytwarzany z włókien zwierzęcych. Częściej jako podstawę do budowy nonwovenu używa się celulozy lub włókien syntetycznych, a sam materiał powstaje nie przez tkanie a mechaniczne, losowe splątywanie włókien – tak jak w przypadku filcu właśnie. W tej kategorii liderem jest torba reklamowa ToteColor – brat bliźniak wyżej opisanego Cottonela.
Torby te są lżejsze od bawełnianych co czyni z nich produkt idealny do upakowania w najmniejszej nawet torebce czy schowku samochodowym. Dobrze też sprawdzają się na konferencjach jako element Wellcome Packu, kiedy wiemy, że oprócz kilku ulotek i drobiazgów torba nie będzie mocniej eksploatowana.
Torby filcowe
Grube i solidne torby z filcu nie są zbyt często spotykane na rynku. Wynika to głównie z cen tych modeli. Materiał sam w sobie do tanich nie należy i rzutuje na cenę produktu, niemniej, ku uciesze marketingowców i lekkiej złości księgowych – torby filcowe wywołują fenomenalne reakcji wśród klientów i wyższy koszt produkcji zwraca się w formie dużo lepszego oceniania produktu wśród grupy docelowej. Najczęściej widujemy je w formie dodatku (czy opakowania) na prezenty świąteczne dla strategicznych klientów czy kadry zarządzającej.
Torby termiczne
To kategoria uwielbiana przez plażowiczów i to oni są najczęściej grupą docelową takich upominków reklamowych. W ofercie znaleźć można ponad 200 modeli, od malutkich mieszczących jedną puszkę, po modele aż na 32 puszki napoju.
![](https://blog.multishopper.pl/wp-content/uploads/2020/09/duza-torba-termiczna-reklamowa-300x300.jpg)
Typowy model torby termiczne mieści 6 puszek i może wyglądać naprawdę bardzo atrakcyjnie.
- Torba termoizolacyjna z korkowym wykończeniem
- Torba termoizolacyjna 20134829
- Torba termoizolacyjna 20134415
A niektóre modele są wprost stworzone dla dostawców jedzenia – czy to zimnego, czy ciepłego.
- Torba termoizolacyjna brązowy 20117708
- Torba termoizolacyjna z laminowanego papieru
- Duża torba termoizolacyjna Papyrus
Torby plażowe
Skoro wspomnieliśmy już o plażowiczach, to najwyższa pora wspomnieć tym, że torby reklamowe z nadrukiem mogą towarzyszyć nam nie tylko na zakupach, ale i na plaży właśnie. Widujemy je też często na piknikach, kąpieliskach i basenach, ale to tylko świadczy o uniwersalności i świetnym wyglądzie tych toreb. Takie torby będą doskonałą pamiątką z wakacji, ale i świetnym produktem uzupełniającym dla Aquaparków, centrów SPA czy ośrodków wczasowych i hoteli zlokalizowanych nad wodą. Doskonale też promują nadmorskie miejscowości w ramach kampanii wspierających turystykę w regionie.
Torby jutowe
Torby jutowe budzą natychmiastowe skojarzenia z ekologią – i nie bez przyczyny. Włókna z których są wytwarzane są jak najbardziej surowcem naturalnym, w dodatku niedrogim, szybko rosnącym i nie powodującym strat w środowisku naturalnym. Ich istotną cechą jest kolor – od szarego po złotawy oraz fakt, że o ile łatwo się je barwi, tak uzyskanie koloru białego jest niezwykle trudne – stąd też bardzo rzadko można spotkać tkaninę w tym właśnie kolorze. Same torby jutowe w reklamie nierozerwalnie kojarzone są z naturą, ekologią i wypoczynkiem. Warto mieć na uwadze te cechy podczas ich wyboru, bo po mimo drobnych niedogodności – są fantastycznym gadżetem reklamowym. Poniżej raptem cztery z wielu oferowanych w naszym sklepie modeli.
- Duża torba jutowa
- Jutowa torba prezentowa Chennai
- Torba na zakupy ILLA TOTE
- Torba z płótna i juty CAMPO DE FIORI
Torby z tworzywa
Tworzywa mimo trendu spadkowego nadal są dość powszechnie wykorzystywane nie tylko w reklamie, a torby z nich wytworzone cechuje świetna relacja ceny do wytrzymałości. Są to gadżety reklamowe mocne, wytrzymałe i pozwalają na zastosowanie co najmniej kilku technik znakowania. W tym wyjątkowo odpornych na zużycie nadruków sublimacyjnych. Spora część modeli dodatkowo jest składana w formę nieco większego notesu, co pozwala mieć je zawsze pod ręką, czy to w torebce, czy schowku samochodowym. Ciekawostką będą na pewno koszyki na zakupy i torby składane do formy choćby truskawki…
Torby na ramię
Tu już sama nazwa sugeruje z jakim gadżetem reklamowym mamy do czynienia. Zgrabne, pojemne i wygodne w noszeniu a do tego świetnie wyglądające. To podstawowe atuty tego rodzaju toreb. Niepodzielnie królują wśród gadżetów wybieranych przez szkoły, ośrodki szkoleniowe i organizatorów konferencji. Całkiem spora część modeli jest w stanie pomieścić nawet laptopa co daje im przewagę nad zwykłymi torbami. Najciekawsze z nich zobaczyć możesz tutaj, a więcej znajdziesz na stronie: https://gratisownia.pl/torby-reklamowe-na-ramie
Plecaki reklamowe
Trochę awansem i po znajomości do tego zestawienia trafiły plecaki reklamowe. W grupie ponad 400 produktów znaleźć można i klasyczne szkolne worki na kapcie – idealnie spisujące się też na eventach jako Wellcome Pack, aż po całkiem okazałe plecaki z zabezpieczeniami przed kieszonkowcami i ochroną laptopa. Naszym ulubionym modelem plecaka reklamowego jest BackSketchy który pozwala twórczo zagospodarować tylną ściankę przy pomocy załączonych flamastrów.
![](https://blog.multishopper.pl/wp-content/uploads/2020/09/plecak-reklamowy-kreatywny-300x300.jpg)
Nerki reklamowe
Pod ta nazwą kryją się znane wszystkim saszetki reklamowe na biodro. Uwielbiane przez młodzież, ale i sportowców. Pozwalają wygodnie przenosić drobiazgi czy pójść pobiegać z odpowiednim schowkiem na klucze, portfel czy telefon. Ich siłą jest bogaty wybór modeli, a wzornictwo pozwala dopasować produkt do każdej grupy docelowej. A tu najciekawsze z nerek reklamowych naszym zdaniem.
Torby sportowe
Będą już w okolicach aktywności sportowej warto wspomnieć o istnieniu reklamowych toreb sportowych. Nie jest to może zbyt oczywisty wybór dla marketerów, ale kluby fitness i siłownie idealnie potrafią zamienić je nie tylko w reklamę, ale produkt uzupełniający ofertę biznesu. Posiadanie torby z logiem ulubionej siłowni bywa wystarczającym motywatorem do jej zakupu, a jeśli jest to dodatek karnetów premium – świat szaleje. Takie torby promocyjne doskonale sprawdzają się też w konkursach konsumenckich czy systemach motywacyjnych.
Worki marynarskie
Zwane też workoplecakami gadżety reklamowe można spotkać w służbie marce. Wspominaliśmy już w tym tekście o zastosowaniu ich w szkołach (i ogólnie kierowaniu do dzieci). Pisaliśmy także, że takie worki mogą być elementem zestawów szkoleniowych i konferencyjnych. Nie pisaliśmy jednak, że część z nich jest marynarskim nie tylko z nazwy i cechuje się wodoodpornością, co zamienia pozornie błahą torbę w świetny element ekwipunku każdego miłośnika przygód. Sprawdzą się nie tylko pod żaglami, ale i na wyprawie typu bushcraft czy biegach i rajdach terenowych. Przygotowane do spartańskich warunków, znoszące barbarzyńskie obciążenia. To prawdziwe worki przygodowe. A i jeszcze jedno – jak go nadmuchać, to taki reklamowy worek marynarski zamienia się albo w bojkę ułatwiającą przeprawę przez wodę – albo w poduszkę – jak już tytan survivalu postanowił odpocząć.
Mała torba wodoodporna SCUBADOO
Walizki
Może nie zawsze to torba, ale warto też o nich tutaj wspomnieć. Walizki reklamowe bez wątpienia są najrzadziej spotykanym gadżetem reklamowym w tym zestawieniu. Wiąże się to być może z mylnym przekonaniem, że nikt o takich upominkach nie marzy. Nasze zdanie jest nieco inne i wiemy, że taki prezent firmowy może świetnie się sprawdzić w całej branży turystycznej. Jeśli hotele potrafią sprzedawać kostiumy kąpielowe z swoim logo, to biura podróży nie powinny mieć problemu z oferowaniem walizek idealnie pasujących do luku bagażu podręcznego, czy po prostu będących dodatkiem do wymarzonych wakacji. Takie walizki reklamowe widujemy też w konkursach konsumenckich organizowanych przez marki w okolicach drugiego kwartału – tak by idealnie wstrzelić się z dystrybucją nagród w sezon urlopowy. Ciekawymi walizkami na pewno są te które zobaczyć możesz poniżej, a po więcej zapraszamy na stronę: https://gratisownia.pl/walizki-reklamowe