Aktualnie chyba w każdym większym mieście znajduje się hala targowo-handlowa typu EXPO. O tym, że to doskonała inwestycja świadczyć może chociażby fakt, że kalendarze wydarzeń są najczęściej całkowicie zapełnione, a każdego dnia takie miejsce odwiedzają tysiące osób zainteresowanych poszczególnymi eventami. W tym artykule przyjrzymy się nieco bardziej wydarzeniom typu targi reklamowe, a dokładniej temu, gdzie warto wybrać się na taki event.
Rema Days
Na uwagę bez wątpienia zasługują targi reklamy i poligrafii Rema Days. Impreza odbywa się cyklicznie w okolicach lutego i jest uznawana za jedno z największych wydarzeń w branży reklamowej na świecie. Historia Rema Days sięga 2005 roku, a sama impreza co roku przyciąga coraz większą liczbę osób. Targi odbywają się w Warsaw Expo – centrum marketingowe Polski, gdzie na powierzchni ok. 35 000 m2 można spotkać blisko 800 wystawców z całego świata. Impreza osiągnęła miano tej największej, ponieważ podczas ostatniej edycji targi reklamowe Rema Days odwiedziło ok. 21 000 osób. Uczestnicy mogli dowiedzieć się o najnowszych rozwiązaniach stosowanych w reklamie i poligrafii, czerpać inspiracje od doświadczonych potentatów z branży czy znaleźć okazję do nowych kontaktów biznesowych.
Kongres Branży Poligraficznej
Szukając targów reklamy, warto skupić się na tzw. Kongresie Branży Poligraficznej, czyli wydarzeniu, które skupia się w głównej mierze na nowoczesnych technologiach druku, innowacjach w tym segmencie oraz zastosowaniu druku w różnych dziedzinach. Podczas trwania targów reklamowych można zahaczyć o warsztaty i wykłady prowadzone przez doświadczonych prelegentów, którzy na poligrafii zjedli zęby i chcą przekazać swoją wiedzę słuchaczom. Na spotkaniach poruszane są tematy produkcji opakowań, nowoczesnego designu czy technik projektowych używanych w największych zakładach na świecie. Kongres Branży Poligraficznej to największe targi reklamowe tego typu, które przyciągają zarówno ludzi stricte powiązanych z branżą, jak i wszystkich tych, którzy zaciekawieni tematem, chcieliby co nieco dowiedzieć się o poszczególnych zagadnieniach.