Notice: Undefined index: https://blog.multishopper.pl/gadzety-reklamowe/ in /var/www/html/wp-content/plugins/wpa-seo-auto-linker/wpa-seo-auto-linker.php on line 192

o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Smycze reklamowe – klasyka gadżetów reklamowych

Smycze reklamowe znane są marketerom od zarania dziejów. Przeszły kilka metamorfoz, ale w zasadzie nie zmieniły się drastycznie od samego początku swego istnienia.

Smycze można dzielić pod paroma względami, od rodzaju wykonania po ich długość czy szerokość. Postaram się dzisiaj opisać najważniejsze typy, żeby móc Ci pokazać jak wiele możliwości wybory stoi przez osobami chcącymi kupić „zwykłe” smycze do reklamy firmy.

Pierwszym nasuwającym się sposobem ich rozróżnienia jest typ. Możemy mówić o smyczach haftowanych (ewentualne tkane) i sublimacyjnych, ale nie tylko – oto nasz spis możliwych technik wykonania smyczy.

Smycze tkane

Tutaj logo wplatane jest w sam materiał. Wadą tego rozwiązania jest stosunkowa niska jakość „nadruku” czy przejść tonalnych, ale rekompensuje ja wysoka trwałość. Takie smycze mogą być dwustronne – i całkiem grube, oraz jednostronne wtedy spód stanowi odbicie lustrzane nadruku.

Smycze naszywane

To podpozycja, w której na taśmę parcianą naszywana jest druga – np. sublimacyjna zawierająca nadruk. Smycze cechuje spora wytrzymałość i zależnie d wybranej techniki zadruku – nawet bardzo dobre odwzorowanie kolorów. W przypadku taśm sublimacyjnych można wybrać jej kolor bazowy a sam nadruk można wykonać w oparciu o paletę Pantone.

Smycze silikonowe

Znane głównie z bransoletek na nadgarstek, ale materiał ten nadaje się też do realizacji pełnowymiarowej smyczy reklamowej. Jest to trwały i odporny materiał, który nie ulega zbyt szybko zabrudzeniom.

Smycze odblaskowe

To odmiana smyczy poliestrowych naszywanych – na warstwie spodniej naszywana (rzadziej naklejana) jest warstwa taśmy odblaskowej pokryta dodatkowo nadrukiem reklamowym. Najczęściej realizuje się je za pomocą sitodruku lub offsetu. Specjalna warstwa odblaskowa sprawia, że smycz jest doskonale widoczna nawet przy lekkim tylko oświetleniu. Produkty idealne do stosowania w kampaniach promujących bezpieczeństwo na drodze.

Smycze reklamowe z świecącym logo

To nieco inna odmiana wcześniejszego modelu. Tu zamiast taśmy pojawia się farba o właściwościach odblaskowych. Ogranicza to możliwości druku do jednego koloru, ale fotoluminescencyjne logo robi wrażenie nie tylko w nocy.

Smycze sznurkowe

To miękkie dwuwarstwowe elastyczne sploty podobne do sznurówki. To rzadko spotykany produkt, przez co jego wartość w ocenie konsumentów jest nieco wyższa. Splot można wykonać w dowolnym kolorze z palety Pantone.
Smycze okrągłe – osobiście mój faworyt – wykonane z tkanego na okrągło tworzywa z miękkim wypełnieniem. Ograniczeniem tego produktu jest maksymalnie dwukolorowy i prosty nadruk – ale naprawdę uwielbiamy ten rodzaj smyczy reklamowych.

Smycze metalowe

Smycz reklamowa wykonana z łańcuszka zakończona dolinką. Logo można grawerować na zapince – przyznać trzeba, że to produkt unikatowy i o ekskluzywnym wyglądzie. Największa wadą tego typu produktów jest bardzo mocno ograniczona możliwość znakowania.

Smycz suwakowa

Swego czasu bardzo popularna, pozwala łatwo i szybko zamienić smycz w pojedynczy pasek tkaniny. Taśmy i ząbki mogą być wykonane w dowolnym kolorze, a logo zwykle umieszczone jest na zawieszce przypinanej do suwaka. Przypinka wygląda szczególnie efektownie, kiedy wykonana jest w technice 3D i odpowiada kształtem logotypowi.

Smycze ekologiczne

To gadżety reklamowe wykonane z materiałów ekologicznych jak rPET, bambus, kukurydza czy pszenica. Smycze mogą być dowolnie wybarwione – z wyjątkiem smyczy kukurydzianych – te występują tylko jako biała taśma. Smycze cechuje wysoka jakość druku, trwałość i fakt, że są ekologiczne.

Niezbyt oczywistą wariacją smyczy reklamowych są opaski na rękę. Zwykle wykonywane z tkanego poliestru lub drukowane na satynowym podłożu. Nadruk możliwy jest według palety Pantone. Zapięcie to zwykle plastikowy zacisk uniemożliwiający zdjęcie opaski. Doskonały gadżet dla organizatorów eventów, kolonii czy wczasów.

 

A to garść przykładów smyczy reklamowych…

Możesz również polubić…