o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Podsumowanie roku – jakie gadżety były najchętniej kupowane?

Gadżety reklamowe to nadal bardzo popularna forma promocji marki. Firmy chętnie korzystają z takiej reklamy, ponieważ to tani sposób na szerzenie świadomości, a w dodatku doskonała forma prezentu dla klientów, pracowników lub na przykład idealny pomysł na nagrodę w konkursie. Gadżety promocyjne zawierają najczęściej logo marki, albo hasło przewodnie, które przemierza świat wraz z osobami, które je otrzymały. Ciężko wyobrazić sobie lepszy sposób. Dzisiaj zastanowimy się, jakie gadżety promocyjne najlepiej wybierać i sprawdzimy, z czego marki korzystały najchętniej w roku 2018.

Tego typu artykuły można podzielić na kilka kategorii. Z jednej strony będą to drobne prezenty typu ołówek lub długopis reklamowy, brelok do kluczy, smycz itd. Takie gadżety bardzo dobrze jest rozdawać na dniach otwartych, targach oraz innych tego typu eventach. Kolejna kategoria to nieco większe prezenty, które zazwyczaj rozdaje się tylko wybranym osobom. Będą to m.in. kubki reklamowe, parasolki z logiem firmy, koszulki, itd. Odrębną kategorię stanowią artykuły biurowe, które również bardzo często wykorzystywane są, jako gadżety promocyjne, jednak te kierowane są głownie do pracowników. Tutaj wymienimy kalendarze reklamowe, notatniki, długopisy, notesy, torby na laptopa itd. Bardzo popularnymi gadżetami w roku 2018 były te związane z tematyką świąteczną. Przykładowo świecie bożonarodzeniowe to doskonały pomysł na wigilię firmową, a breloki z czerwonymi serduszkami można rozdawać klientom w okresie okołowalentynkowym.

Możesz również polubić…