Notice: Undefined index: https://blog.multishopper.pl/gadzety-reklamowe/ in /var/www/html/wp-content/plugins/wpa-seo-auto-linker/wpa-seo-auto-linker.php on line 192

o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Najchętniej wybierane gadżety – trochę raport a trochę marketingowe rozważania.

Połowa roku już za nami, lato w pełni, pogoda raz pieści raz się sroży, w zasadzie trudno stwierdzić co wydarzy się za miesiąc…

Więc jakie gadżety wybrać, aby sprawdziły się w każdych warunkach?

Które gadżety reklamowe najlepiej sprawdzają się w dłuższych działaniach promocyjnych?

Jaki gadżet reklamowy będzie dobrym upominkiem przez cały rok?

Nasi klienci nie mają z tym problemu, dlatego postanowiliśmy przytoczyć kilku Waszych ulubieńców – gadżety dobrej jakości, gadżety całoroczne i takie gadżety, których nie ima się ani pogoda ani 77fala pandemii. Macie nosa, to prawda!

Na początek – co bardziej dowcipni nawiązując do pogody wybraliby ponton ale o dmuchańcach już było – o tutaj:

 

 

więc płynnie , haha, przejdziemy do … PARASOLI!

 

PARASOLE REKLAMOWE

No to na rozgrzewkę kilka faktów i ciekawostek, a co!

Pierwsze parasole były używane już w starożytności.

  • W Egipcie- około czterech tysięcy lat temu.
  • W Chinach – około roku 400 naszej ery. Chińskie parasole wykonywane były wtedy z natłuszczonego papieru.
  • W Europie – parasole spopularyzowali Grecy.

W Anglii pewien siedemnastowieczny pisarz, być może komuś znany Thomas Wright, w swoich Domestic Manners of the English opisał gentlemana, któremu sługa podaje parasol.

Inny poddany angielski, również literat oraz przedstawiciel dystyngowanej society i potentatów prochowych, John Evelyn w swoich dziennikach pod datą 22 czerwca 1664 roku zamieścił spis kolekcji rzadkich towarów luksusowych pokazanych mu przez niejakiego Thompsona — wśród nich znalazł się, a jakże, chiński parasol.

4 maja 1715 roku Jean Marius opatentował we Francji składany parasol, tym samym na początku XVIII wieku rozpoczęto produkcję tychże użytecznych wynalazków we Francji i Anglii.

Ciekawostką jest, że do końca XVIII wieku parasole noszono „do góry nogami”, tzn. stojąc opierano się dłonią o czubek, a nie o rączkę parasola.

 

 

 

A obecnie? Jaki parasol reklamowy wybrać? Jak wykonać nadruk na parasolach reklamowych skoro już wybraliśmy model? Szczegółów szukajcie na naszym kanale YT a teraz zajmiemy się deszczochronami w ujęciu bardziej praktycznym.

 

Dlaczego nasi Klienci wybierają parasole reklamowe tak chętnie?

 

Powodów jest kilka.

  • Po pierwsze to kategoria gadżetów reklamowych w obrębie, której śmiało można wybierać pośród modeli, kolorów, rozmiarów i funkcjonalności.
  • Po drugie parasole reklamowe charakteryzują się szeroką rozpiętością grup cenowych. Te najtańsze można wybrać już od kilku -kilkunastu złotych za sztukę.
  • Jeżeli natomiast interesują was ekskluzywne, eleganckie gadżety reklamowe, to eleganckie parasole, na których można wykonać firmowy nadruk oferują naprawdę rewelacyjne relacje jakości do ceny oraz kilka naprawdę oryginalnych niezwykłych wariantów. Jednym z naszych ulubieńców jest parasol sztormowy, zaiste pogodoodporny. Polecamy na średnie i mniejsze apokalipsy.
  • Po kolejne – parasol przydaje się zarówno w deszczu, śniegu jak i w słońcu – przecież włoska nazwa parasole oznacza właśnie „słońcochron”. Nie ma w zasadzie takiej pory roku, która gwarantowałaby, że nie warto wozić sobie takiego reklamowego parasola w samochodzie, lub też w przypadkach takich jak małe, składane parasole trzymać w biurku na ciemniejszą godzinę lub ot, nosić w torbie.

Co dalej? Ano… Absolutny reklamowy klasyk i must have w każdym domu: bawełniane torby reklamowe z nadrukiem.

 

 

TORBY REKLAMOWE

Torby reklamowe z nadrukiem na stałe zagościły w naszej rzeczywistości, zwłaszcza od momentu, w którym co raz większa liczba osób zaczęła przykładać wagę do życia zero waste, ekologicznego i świadomego podejścia do każdego aspektu życia i minimalizowania strat zadawanych środowisku poprzez zmiany drobnych a istotnych nawyków, zarówno tych konsumenckich jaki i lifestylowych.

Dodatkowo, torba z nadrukiem to bardzo pojemna kategoria upominków reklamowych, i to nie tylko dosłownie.

Dobrze dobrany model sprawdzi się jako całoroczny upominek dla klienta, niezależnie od tego czy obdarowywać będziemy na wiosnę czy też zapakujemy weń prezenty mikołajkowe.

Ciągle poszerzająca się kategoria oferuje nam co raz więcej możliwości, nie ma w reklamie czasu na wtórność i nudę. Co ostatnio lubicie?

Torby plażowe – taka torba na lato do której zapakujemy klapki, ręcznik i cały niezbędnik plażowy a do tego jeszcze trochę zakupów w drodze powrotnej. Całość oczywiście okraszona Twoim logo, nie inaczej;)

Duże torby na zakupy, z grubej tkaniny opatrzonej widocznym nadrukiem np. o powierzchni A4

oraz hit ostatnich lat: worki.

Plecako-worki, worki ze sznurkiem czyli wykonane z bawełny nosidła odpowiednie i na uczelnię i na spacer i na plażę i jako worek dla malucha, choćby i na butki.  Nie kłamiemy, tak było: to właśnie wybraliście. I wiecie co? Dobrze wybraliście!

Ekologiczny, łatwy w praniu, lekki a zarazem pakowny worek ze sznurkiem to świetny i modny nośnik reklamy, a jak pamiętacie, jeżeli idzie o nadruki to nieczęsto chcemy powiedzieć sobie dość,) – możliwości jest mnóstwo.

 

 

 

Z nowości polubiliście worki tkane z konopi, o takie:

 

 

 

 

Co jeszcze?

 

BUTELKI I KUBKI TERMICZNE

Jako, że kubki termiczne i termosy świetne sprawdzają się o każdej porze roku, niezależnie czy zabieramy w drogę pyszną parującą latte z cynamonem listopadową porą, bo zimno brrr i dlaczego trzeba tam pójść, czy też frappe o lipcowym poranku +36*C w cieniu, środek miasta, beton… O taaaak.

Dodatkowo spora część z nich posiada możliwość znakowania grawerem, a grawer mili Państwo to my lubimy… po pierwsze świetnie nadaje się do znakowania każdej liczby potrzebnych nam gadżetów reklamowych, po drugie pozwala uzyskać precyzyjny, elegancki i trwały efekt znakowania.

 

 

Które termosy reklamowe wybrać?  Jaki kubek termiczny będzie najlepszy? Wszystko to zależy od potrzeb. Rozmiary, kolory, tworzywa i modele przyprawiają o zawrót głowy ale jednocześnie pozwalają wybrać taki gadżet reklamowy, który nie dość, że będzie estetyczny i funkcjonalny to jeszcze zmieści się w budżecie.

 

Mamy dopiero lipiec a my już jesteśmy ciekawi co z naszych nowości przypadnie Wam do gustu w drugiej połowie roku.

Jeżeli macie ochotę na bardziej szczegółowe zestawienia albo jesteście ciekawi któregoś z naszych gadżetów reklamowych piszcie do nas maile, kontaktujcie się na facebooku i instagramie albo śledźcie nasz kanał YouTube.

 

Serdeczności

 

 

Zespół Gratisownia.pl

 

 

 

 

 

Możesz również polubić…