Kategorie
gratisownia.pl

Imprezy plenerowe – najlepsze gadżety

Po kilku sezonach pandemicznych obostrzeń, niepewności i izolowania ten sezon zapowiada się spektakularnie. Koncerty, festiwale, zloty i inne masowe imprezy wracają pełną parą. Jak zaznaczyć swoją obecność w trakcie takich wydarzeń?

  1. Bannery – jasne. Stara i sprawdzona metoda promowania marki w trakcie wydarzeń. Dobra lokalizacja, atrakcyjny projekt i mnóstwo kontaktów z osobami odwiedzającymi takie wydarzenia to klasyka.
  2. Dobrze przygotowane wejściówki – czyli takie bilety lub identyfikatory, które chce się zatrzymać na pamiątkę – z bandowaną smyczą i użytecznym, wygodnym holderem – odpornym na wodę, zabrudzenia i kurz.

Co zrobić, aby pamiętano nas na długo, po wydarzeniu?

  1. Zestawy niezbędników – duże festiwale i promujące się na nich marki dobrze wiedzą, że pakiet startowy wręczony uczestnikowi to prosta droga zagrzania miejsca w sercu potencjalnego klienta. Różnego rodzaju sety ułatwiające życie podczas imprezy to nieodzowny element promocji marki w trakcie wydarzenia.

Jak stworzyć taki set festiwalowy? Jakie gadżety wybrać?

Na wiosenno-letni sezon warto rozważyć:

  • czapki z daszkiem
  • wentylatory
  • butelki na wodę
  • podkładki do siadania
  • buffy i chusty – jako ochrona przed wiatrem, słońcem i kurzem
  • nerki na niezbędne drobiazgi
  • chusteczki i płyny do czyszczenia rąk
  • flagi i chorągiewki
  • bam bamy
  • grzechotki i klaskacze
  • t-shirty, bluzy a awet stroje kąpieowe – spokojnie można je udostępnić w sprzedaży dla zainteresowanych
  • wodoodporne sakwy i etui na telefon
  • powerbanki – koniecznie naładowane lub te solarne
  • koce, maty i ręczniki
  • parasole

A co jesienią i zimą ? Oczywiście to zależy od imprezy – czy jest to festiwal narciarski czy np. koncert lub gastro-zlot, ale i tutaj gadżety reklamowe oferują spory wybór:

  • smycze
  • notesy
  • rękawiczki do smartfona
  • ogrzewacze chemiczne
  • światła chemiczne – bo wcześnie robi się ciemno
  • odblaski
  • latarki
  • parasole
  • szaliki, buffy i chusty
  • kubki termiczne
  • pomadki ochronne
  • peleryny i poncha przeciwdeszczowe
  • czapki, bluzy i kurtki
  • odblaski
  • koce i kocyki
  • … i moglibyśmy tak jeszcze wymieniać, ale ogólny zamysł łapiecie?

Jeżeli projekt twojego nadruku będzie estetycznie ciekawy i poza samym logo marki będzie np. tematyczną grafiką, efektowną abstrakcją, zabawną grą słów lub obrazem – obdarowani tym chętniej będą korzystać z Twojego gadżetu reklamowego. Przykłady?