Po kilku sezonach pandemicznych obostrzeń, niepewności i izolowania ten sezon zapowiada się spektakularnie. Koncerty, festiwale, zloty i inne masowe imprezy wracają pełną parą. Jak zaznaczyć swoją obecność w trakcie takich wydarzeń?
- Bannery – jasne. Stara i sprawdzona metoda promowania marki w trakcie wydarzeń. Dobra lokalizacja, atrakcyjny projekt i mnóstwo kontaktów z osobami odwiedzającymi takie wydarzenia to klasyka.
- Dobrze przygotowane wejściówki – czyli takie bilety lub identyfikatory, które chce się zatrzymać na pamiątkę – z bandowaną smyczą i użytecznym, wygodnym holderem – odpornym na wodę, zabrudzenia i kurz.
Co zrobić, aby pamiętano nas na długo, po wydarzeniu?
- Zestawy niezbędników – duże festiwale i promujące się na nich marki dobrze wiedzą, że pakiet startowy wręczony uczestnikowi to prosta droga zagrzania miejsca w sercu potencjalnego klienta. Różnego rodzaju sety ułatwiające życie podczas imprezy to nieodzowny element promocji marki w trakcie wydarzenia.
Jak stworzyć taki set festiwalowy? Jakie gadżety wybrać?
Na wiosenno-letni sezon warto rozważyć:
- czapki z daszkiem
- wentylatory
- butelki na wodę
- podkładki do siadania
- buffy i chusty – jako ochrona przed wiatrem, słońcem i kurzem
- nerki na niezbędne drobiazgi
- chusteczki i płyny do czyszczenia rąk
- flagi i chorągiewki
- bam bamy
- grzechotki i klaskacze
- t-shirty, bluzy a awet stroje kąpieowe – spokojnie można je udostępnić w sprzedaży dla zainteresowanych
- wodoodporne sakwy i etui na telefon
- powerbanki – koniecznie naładowane lub te solarne
- koce, maty i ręczniki
- parasole
A co jesienią i zimą ? Oczywiście to zależy od imprezy – czy jest to festiwal narciarski czy np. koncert lub gastro-zlot, ale i tutaj gadżety reklamowe oferują spory wybór:
- smycze
- notesy
- rękawiczki do smartfona
- ogrzewacze chemiczne
- światła chemiczne – bo wcześnie robi się ciemno
- odblaski
- latarki
- parasole
- szaliki, buffy i chusty
- kubki termiczne
- pomadki ochronne
- peleryny i poncha przeciwdeszczowe
- czapki, bluzy i kurtki
- odblaski
- koce i kocyki
- … i moglibyśmy tak jeszcze wymieniać, ale ogólny zamysł łapiecie?
Jeżeli projekt twojego nadruku będzie estetycznie ciekawy i poza samym logo marki będzie np. tematyczną grafiką, efektowną abstrakcją, zabawną grą słów lub obrazem – obdarowani tym chętniej będą korzystać z Twojego gadżetu reklamowego. Przykłady?