Notice: Undefined index: https://blog.multishopper.pl/gadzety-reklamowe/ in /var/www/html/wp-content/plugins/wpa-seo-auto-linker/wpa-seo-auto-linker.php on line 192

o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Gadżet reklamowy – kurzołapka czy coś praktycznego?

Mając na myśli klasyczne gadżety reklamowe zazwyczaj wybiera się długopisy, kalendarze czy breloczki z logo producenta lub z jakimś zabawnym hasłem firmowym. Niemniej jednak, w dobie naszych czasów konkurencja jest spora i przedsiębiorcy starają się przyciągnąć nowych klientów coraz częściej stawiając na nietypowe upominki. Co wśród takich gadżetów zasługuje na wyróżnienie?

 

 

Przedsiębiorcy rozdają koszulki, torby na zakupy, okulary przeciwsłoneczne czy różne gadżety elektroniczne. Przede wszystkim takie drobiazgi powinny nie tylko przypominać o danej firmie, ale powinny być także praktyczne. W końcu nie chodzi o to by przedmiot wylądował na dnie szuflady. Taka na przykład kurzołapka może okazać się strzałem w dziesiątkę. Który bowiem z klientów będzie spodziewać się, że po złożeniu zamówienia w sklepie czy po podpisaniu jakiejś umowy na współpracę dostanie w prezencie akcesorium do zbierania kurzu? Jak się okazuje element zaskoczenia może być punktem zaczepienia, który będzie zwracać na siebie uwagę i który zachęci do robienia kolejnych zakupów w danej firmie. W marketingu wszystkie chwyty są dozwolone, a im bardziej nietypowy element tym lepiej.

Oczywiście kurzołapka powinna być charakterystyczna. Przedmiot musi jednoznacznie kojarzyć się z danym przedsiębiorstwem. Na takim akcesorium warto umieścić logo i dane adresowe firmy oraz jakieś chwytliwe hasło reklamowe. Należy także zastanowić się nad tym które branże mogą wykorzystywać do promocji taki gadżet. Na pierwszy plan wysuwają się firmy kojarzące się z porządkami i dystrybuujące różne środki czystości. Będą to wszelkiego typu hurtownie z chemią gospodarczą czy firmy sprzątające. Jeśli jednak chcemy wyjść poza schemat, to łapkę do zbierania kurzu możemy oferować klientom korzystającym z wielu innych usług.

Jedno jest pewne, nowoczesny gadżet reklamowy to coś praktycznego, zabawnego i wielofunkcyjnego. Warto od czasu do czasu postawić na takie opcje i w ten nietypowy sposób zdobywać nowych klientów i zachęcać do stałej współpracy dotychczasowych kontrahentów.

Możesz również polubić…