Notice: Undefined index: https://blog.multishopper.pl/gadzety-reklamowe/ in /var/www/html/wp-content/plugins/wpa-seo-auto-linker/wpa-seo-auto-linker.php on line 192

o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Długopisy reklamowe – jak wybrać mądrze

Długopisy reklamowe – jak wybrać najlepszy model?
W tym tekście zajmiemy się problemem wyboru odpowiedniego modelu, zastanowimy się jak jakość długopisu może wpłynąć na wizerunek marki oraz jak najlepiej zamawiać długopisy reklamowe.

Ten tekst odpowie min. na pytania:
– jak dobrać długopis do klienta?
– czy jakość ma znaczenie?
– jak zamówić długopisy reklamowe?

Jak wybrać długopis dla klienta?

Mając już ogólną wiedzę o rodzajach i wariantach długopisów reklamowych przychodzi pora na pytanie który model będzie dla mnie najlepszy.
Odpowiedzi w zasadzie jest tak wiele, jak okazji do wręczenia takiego gadżetu reklamowego. Najczęściej można wydzielić trzy okazje do takiego działania. Pierwsza, ładnie nazywana masowym rozdawnictwem to na ogół targi czyli okoliczności w których wydajemy dużo długopisów, wielu osoba, niekoniecznie je musimy znać. W takich sytuacjach zastosowanie mają tańsze modele, na ogół plastikowe i zamawiane w tysiącach sztuk.

https://dlugopisownia.pl/GM-11720-05/dlugopis-plastikowy-6882.html

Druga okazja pojawia się w firmie, z mojego doświadczenia wynika, że najczęściej są to jubileusze pracowników niższych szczebli. Wtedy oprócz innych gratyfikacji często można spotkać pamiątkowy długopis, lub pióro upamiętniające okrągłą rocznicę stażu pracy w firmie. W tej samej grupie mieszczą się gadżety reklamowe stosowane przez handlowców walczących o większe kontrakty. Często bowiem spotykałem się z tym, że stali partnerzy handlowi choćby z okazji świat wręczali tego typu upominek.

Paradoksalnie, większość marketingowców taki upominek cieszył najbardziej, bo na dnie szuflady każdy z nas trzyma kilkanaście pamięci flash, które nigdy do komputera podłączone nie będą. Inaczej ma się rzecz z fajnym długopisem, czy piórem, które gładko sunie po całych ryzach papieru jakie codziennie zapisujemy.

niedrogi metalowy długopis reklamowy z nadrukiem

Grupa trzecia, jak nakazuje logika, to segment premium, tu cena nie gra roli, pod warunkiem że jest przystępna. Nie oszukujmy się, taki długopis reklamowy, czy grawerowane pióro to prawdziwa rzadkość w zasobach działów marketingu. Wydawana sporadycznie, nie służy reklamie, a jedynie podkreśla prestiż i szacunek osoby obdarowanej.
Zatem jaki produkt wybrać? Należy zacząć od pytania, do czego on posłuży. Jeśli długopis reklamowy ma być gadżetem masowym nie warto inwestować w drogie modele kosztujące ponad 10 złotych. Jeśli nasz długopis z logo ma mieć charakter ekskluzywny – choćby przez jego niską dostępność, lub ma nieść dodatkowy przekaz (choćby tego, że nasza firma dba o środowisko) warto zastanowić się nad czymś wyjątkowym jak długopis z drewna bambusowego.
Dla prezesa długopis reklamowy będzie dobrym pomysłem tylko wtedy kiedy kluczowym czynnikiem doboru będzie jakość wykonania i unikatowość produkcji – niepowtarzalny nadruk da Ci taką możliwość.

drogi długopis reklamowy

https://dlugopisownia.pl/V1391-03/zestaw-pismienny-dlugopis-i-pioro-kulkowe-w-ozdobnym-pudelku-3022.html

Czy jakość ma znaczenie.

Odpowiedź wydaje się oczywista, ale tylko na pozór. Jeśli jako jakość rozumiemy dbałość o każdy najmniejszy detal faktycznie ma ona znaczenie tylko w wypadku modeli dedykowanych na specjalne okazje. Jeśli zaś pod pojęciem jakości w kontekście długopisów reklamowych mówimy o ogólnej jakości wykonania, to sklep dlugopisownia.pl jest miejscem, gdzie nawet najtańszy produkt spełnia normy jakościowe.

Jak zamówić długopisy reklamowe?

Grupa sklepów pod marką Gratisownia.pl daje nam wygodne narzędzie – zakładając konto w jednym zakupie możemy dokonywać zakupów we wszystkich platformach firmy. Taki samodzielny zakup długopisów reklamowych jest o tyle korzystny, o ile po prostu opłacalny Firma przyznaje bowiem dodatkowy rabat za samodzielne zamówienie za pośrednictwem jednej ze stron www.
Druga metoda, to klasyczne zapytanie wysłane albo za pośrednictwem czata z konsultantem, lub też poczta email. W ciągu kilku chwil otrzymują Państwo pełną wyceną produktu zawierającą koszt znakowania, cenę długopisu reklamowego oraz czas realizacji.

Możesz również polubić…