Notice: Undefined index: https://blog.multishopper.pl/gadzety-reklamowe/ in /var/www/html/wp-content/plugins/wpa-seo-auto-linker/wpa-seo-auto-linker.php on line 192

o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Czy da się mierzyć skuteczność gadżetów reklamowych?

Doskonale wiemy, w jaki sposób reklama wpływa na naszych klientów. Prowadzonych jest wiele badań wśród konsumentów, z których korzysta ogromna ilość firm. Dowiadują się z nich, jaki stosunek mają osoby z różnych grup społecznych do produktów, ale również samej reklamy firmy. W większości są to reklamy umieszczane na bilbordach czy w telewizji, a największy skutek przynoszą jednak gadżety, które otrzymują od nas nasi klienci. Można również zmierzyć wpływ gadżetów reklamowych. Jak to zrobić, odpowiemy za chwilę. Na początek odpowiedzmy na tytułowe pytanie: Czy da się mierzyć skuteczność gadżetów reklamowych?

 

 

Oczywiście, że tak. Konsument nie ucieszy się z samego otrzymanego prezentu. Nasz klient ucieszy się przede wszystkim z ładnego gadżetu, który może mu codziennie służyć. Ludzie coraz częściej stawiają na funkcjonalność więc wręczenie katalogu z produktami firmy nie sprawi im przyjemności, ani nie wpłynie pozytywnie na emocje. W grę trzeba zaprząc większą batalię. Gadżety reklamowe to najczęściej kalendarze, artykuły piśmiennicze, kubki, gadżety GSM czy balony dla dzieci. Wybór jest ogromny i można dopasować go indywidualnie do każdego klienta i do naszej branży. Gdy otwieramy firmę lub próbujemy sił w rozpowszechnieniu obecnej, wielu klientów dzięki darmowym gadżetom chętnie skorzysta z naszej oferty, więc początkowo uzyskamy oczekiwany efekt, ale warto zmierzyć, czy przyniósł on skutek długofalowy.

Jak zmierzyć wpływ gadżetów reklamowych? Po obdarowaniu wielu klientów i zakończeniu tej promocji zmierzymy się z rzeczywistością, czyli tym ilu klientów nas odwiedzi w naszym salonie, sklepie czy na stronie internetowej. Dzięki temu jesteśmy w stanie przeprowadzić dane statystyczne i sprawdzić jak na przestrzeni czasu zmienia się ich ilość. W większości skutek jest pozytywny. Co jednak zrobić, gdy mimo otrzymanych gadżetów reklamowych klienci przestaną do nas wracać? Warto wtedy jeszcze raz przemyśleć strategię działania i zrobić pełny rezonans naszego sklepu, cen i obsługi. Dobrej jakości gadżety reklamowe powodują, że większość klientów skorzysta z oferty naszej firmy po raz drugi.

Możesz również polubić…