o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Taka mała rzecz: LOGO

Personalizacja w dzisiejszych czasach ma duże znaczenie. Każdy na swój sposób personalizuje swój pulpit w komputerze, ekran telefonu, urządza mieszkanie. Chodzi o to, aby dopasować rzecz / urządzenie do swoich potrzeb, jak również o to, aby jakoś się wyróżnić i zaakcentować swoją osobowość, oryginalność, unikatowość.
Jednym z takich elementów, zwłaszcza firmowych jest logo firmowe.

 

 

Logo jest jedną z – obok np. strony internetowej – wizytówek firmy. Logo powinno być wyraźne, czytelne, wiążące się z działalnością danej firmy, a przede wszystkim – znane. By tak się stało, logo w formie nadruku na różnych gadżetach powinno pojawiać się na wszystkich gadżetach reklamowych. Na przykład na torbach treningowych.

http://gratisownia.pl/Duza_torba_sportowa_KC635105_p66371.html

W przypadku loga, nie ma większego znaczenia, na jakich gadżetach pojawi się firmowy znak. Czy będą to parasole, długopisy czy smycze.

parasol reklamowy z drewnianą rączką

http://gratisownia.pl/Parasol_z_drewniana_raczka_KC513202_p50715.html

Najlepiej jednak, aby były to przedmioty codziennego użytku, które różne osoby będą mogły wykorzystywać na co dzień tak, aby inni widzieli logo na przedmiocie i być może zainteresowali się firmą. Na przykład na portfelu.

portfel reklamowy

http://gratisownia.pl/Portfel_KC423504_p50662.html

Pozytywna identyfikacja z daną firmą poprzez logo znajdujące się na różnych gadżetach to jeden z ważnych elementów marketingu. Osoby obdarowane czują się docenione i zobligowane do lojalności, zaś dla wszystkich innych jest to jasny przekaz, że dana firma, której logo zostało wydrukowane na np. kubku termicznym docenia swoich klientów, oferuje coś więcej niż tylko sprzedaż produktów.

kubek termiczny reklamowy

http://gratisownia.pl/Plastikowy_kubek_termiczny_o_pojemnosci_04_l_GM6561004_p63997.html

Logo na gadżetach to także nie lada gratka dla różnych kolekcjonerów, którzy zbierają smycze albo długopisy z nadrukami. Znane są przypadki hobbystów, którzy posiadają po 100 różnych smyczy albo nawet kilkaset różnych długopisów.

smycz reklamowa z nadrukiem

http://gratisownia.pl/Smycz_sublimacyjna_10mm_GR005_p29918.html

długopis reklamowy
http://gratisownia.pl/Dlugopis_z_guma_KC418125_p50657.html

Logo jest ważnym elementem kreowania wizerunku. Każda firma, jeśli nie posiada loga, to powinna rozważyć taką opcję. A jeśli nie logo, to przynajmniej jakieś ciekawe rozwiązanie graficzne dla nazwy firmy, poprzez którą będzie identyfikowana przez klientów. A jednym z najlepszych sposób dotarcia do szerokiego spektrum klientów są gadżety z nadrukiem.

Możesz również polubić…