Choć większość z nas szuka chronienia przed palącym słońcem, to pracownicy agencji reklamowych myślami już są we wrześniu. Wrzesień, często nazywany też Back2School to gorący okres dla wielu sektorów. W pocie czoła uwijają się dostawcy książek i przyborów szkolnych, producenci plecaków i ogólnie wszystkiego, co można połączyć w rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Koniec lata to tez druga fala kampanii reklamowych, tuż po zakończeniu tych związanych z letnim wypoczynkiem rozpędu nabierają inne, choć jeszcze nie świąteczne.
Nieodzownym elementem sprawia wszystkich kampanii reklamowych są gadżety reklamowe. Pisaliśmy o tym szerzej przy omówieniu wyników badań branży reklamowej. Wystarczy tu wspomnieć, że ponad 80% firm używa upominków promocyjnych do budowy swojego wizerunku.
Jakie gadżety będą najbardziej rozchwytywane tej jesieni? Jak co roku o tej porze na szczyty list przebojów wejdą parasole, polary, soft-shelle, nawet zestawy szalik+czapka lub podobne wariacje na temat ciepłej odzieży.
Niezmiennie też tej jesieni będą królować źródła zasilania. Liczna reprezentacja powerbanków na pewno wysunie się przed akumulatory z ogniwami słonecznymi, ale przy stale rosnącym zapotrzebowaniu na energię elektryczną naszych gadżetów power banki będą coraz to lepszym pomysłem na praktyczny i użyteczny upominek firmowy.
Innym pewniakiem w kategorii jesiennych gadżetów reklamowych będą z pewnością wszelkiej maści kubki termiczne. Im większe i bardziej praktyczne tym lepiej. Pojemności od 330 ml w górę będą szczególnie mile widziane. Kilka z najciekawszych propozycji to te pokazane poniżej.
Jeśli nie masz pewności, który gadżet wybrać zawsze możesz zwrócić się do naszych doradców. Są gotowi doradzić w wyborze upominku i sposobu znakowania, który najlepiej sprawdzi się w promocji Twojej firmy.