o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Jakość czy ilość? Co tak naprawdę ma znaczenia w gadżetach reklamowych.

Podobno w życiu liczy się nie ilość , ale jakość. Ale czy w każdej dziedzinie? Są takie aspekty życia, w których bez zastanowienia stawiamy na jakość – takimi są choćby artykuły spożywcze. Jak natomiast wygląda sytuacja, jeżeli spojrzymy na sposoby zareklamowania, przedstawienia swojej firmy potencjalnym klientom? Nie ma wątpliwości, że każdy przedsiębiorca chce być zapamiętany, wyróżnić się na tle konkurencji. Jednak pamiętać należy, że oferując usługę czy towar, w pakiecie przekazujemy nie tylko dane „dobro”, ale wraz z nim bardzo wiele dodatkowych informacji, które sprawiają, że jesteśmy odbierani w określony sposób.

Dbałość o swojego klienta, to jedna z naczelnych zasad, jakimi należy się kierować w biznesie. Jak jednak się do tego zabrać, jak zbudować nie tylko rynek odbiorców, ale przede wszystkim pozytywne skojarzenia z naszą firmą? Z pomocą przychodzą gadżety reklamowe. To najlepszy sposób, aby zostać zapamiętanym, a także forma niewerbalnego przekazu o treści „dbam o Ciebie” czy „Jesteś dla mnie ważny”. Przekazu takiego nie można jednak wysłać za pomocą nieadekwatnego narzędzia. Tylko odpowiedniej jakości upominki firmowe zapewnią nam sukces na tym polu. Nie chodzi bowiem o ilość prezentów, ale przede wszystkim ich jakość. W tym przypadku nie możemy zastosować porzekadła „szewc bez butów chodzi”. Jeżeli chcemy budować wizerunek solidnej, rzetelnej i posiadającej wysokie standardy, firmy – takie też muszą być nasze materiały reklamowe. Oferowane przez nas upominki firmowe spełniają wymogi wysokiej jakości, a przy tym są unikalne i piękne.

Spośród bogatej oferty każdy może wybrać to, co w odniesieniu do profilu działalności jego firmy jest najodpowiedniejsze. Nie sztuką jest zasypać potencjalnego klienta długopisami, notesami czy kubkami niskiej jakości, które w konsekwencji wylądują na dnie szuflady lub wprost w koszu, sztuką jest natomiast zamówić kilka rodzajów materiałów, które trafią w gust niezależnie od statusu czy wieku naszego klienta. Gustowna świeczka, która ozdobi każde wnętrze, odblaskowa opaska, która pomoże zabezpieczyć zarówno dziecko, jak i dorosłego czy nawet modne okulary przeciwsłoneczne z pewnością zadowolą nawet najbardziej wysublimowane gusta.

Pisanie długopisem EKO na pewno sprawi, że każdy komu dobro środowiska leży na sercu, poczuje się wyróżniony i będzie pozytywnie kojarzył naszą markę, a używanie metalowego długopisu, który dzięki swej solidności, nie będzie kolejną „jednorazówką”, zbuduje nie tylko pozytywny obraz firmy, jako tej, która nie szczędzi środków, aby zadowolić swego klienta, ale także tej, która rozumie jego potrzeby. A więc ilość czy jakość? Zdecydowanie jakość! Gadżet reklamowy ma nie tylko dotrzeć do dużej ilości osób, ale ma przede wszystkim zbudować określone konotacje, wywołać wrażenie, zadziałać na podświadomość. A możliwe jest to tylko, jeśli będzie, tak, jak firma – solidny.

Możesz również polubić…