Gadżety reklamowe pozwalają na budowę trwałych relacji z klientami. Niezwykle istotne jest odpowiednie opatrzenie produktów. Duże znaczenie ma przygotowanie projektu do nadruku. Niezbędna jest odpowiednia grafika lub logo w wersji wektorowej, które zostały opracowane w programie komputerowym. Każdy plik sprawdzamy pod kątem technicznego przygotowania do druku. Jeśli klient nie ma pewności, czy grafika spełnia wszystkie wymogi – my ją dokładnie ocenimy i ewentualnie przerobimy na wersję wektorową. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian, będziemy kontaktować się w celu uzyskania akceptacji.
Zdajemy sobie sprawę, że wielu klientów dysponuje logotypami. Zalecanym formatem pliku do nadruku jest PDF wygenerowany przy pomocy profesjonalnego programu. Należy pamiętać o ustawieniu wysokiej rozdzielczości, aby w otwartym pliku przy powiększeniu grafiki ładnie wyglądały. Przy zapisie należy ustawić wysoką rozdzielność (300dpi) i kolorystykę na CMYK. Ewentualnie – można skorzystać z domyślnych ustawień. Kolejna możliwością przekazania pliku do nadruku są te pochodzące z programu Corel. Konieczne jest dokonanie zmiana tekstu na krzywe bądź w zapisie PDF-a trzeba zaznaczyć opcję osadź czcionki w dokumencie.
Istnieje również możliwość skorzystania z najpewniejszego i najłatwiejszego do obsługi formatu zapisu jakim jest JPG lub TIF. Warto dodać, że w tym przypadku nie należy kompresować plików.
Istotne są również kwestie techniczne związane z ustawieniem marginesów. Zazwyczaj zalecane są minimum 5 mm.
Cały proces jest wieloetapowy i dość skomplikowany, jednak mogą Państwo liczyć na naszą pomoc. Atutem jest posiadam firmowych logotypów. Po przesłaniu odpowiednich materiałów natychmiast przystępujemy do pracy i realizujemy Państwa wizję. Przygotowanie projektu do nadruku to istotny element naszej współpracy, której efekt końcowy będzie wspaniały i zadowoli Państwa klientów, a marka zapadnie wszystkim w pamięci. Zawsze służymy wsparciem i pomocą na każdym etapie realizacji zamówienia.