Pomimo upływu lat i ciągłego postępu technologicznego nadal trudno wyobrazić sobie promocję bez gadżetów marketingowych. W dalszej części artykułu prezentujemy 17 niezawodnych akcesoriów (jednorazowych oraz wielokrotnego użytku) dla hoteli, które z powodzeniem posłużą Państwu w roli nośnika reklamowego. Zapraszamy do sprawdzenia, jakich korzyści można się spodziewać, wręczając gościom hotelowym upominki z logo przedsiębiorstwa.
Zalety gadżetów jako nośnika reklamy
Promocja firmy za pomocą gadżetów to prawdziwie „nieśmiertelna” forma reklamy – pomimo długiej historii wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem. Wynika to zapewne z jej szerokich korzyści, które można odnieść przy względnie niewielkim nakładzie finansowym. Akcesoria marketingowe to nienachalna, a jednocześnie niezwykle skuteczna metoda kształtowania wizerunku marki. Jeżeli wręczane są produkty o charakterze użytkowym (np. breloki, długopisy lub notesy), logo i nazwa hotelu będzie towarzyszyć klientowi na każdym kroku i przez dłuższy czas.
Do największych zalet gadżetów reklamowych należy ich indywidualny, spersonalizowany charakter. Nawet drobne upominki pozytywnie zaskoczą klientów, stanowiąc dowód troski i autentycznego zainteresowania ze strony przedsiębiorcy. W przeciwieństwie do masowej promocji na dużą skalę, często służą one także do budowania wartościowych, bezpośrednich relacji z klientem. Wręczenie upominku to pretekst do nawiązania rozmowy i skuteczny sposób na zmniejszenie dystansu pomiędzy oferującym a korzystającym z usługi.
Gadżety reklamowe w działalności hotelu
Upominki reklamowe sprawdzą się także w działalności hotelarskiej. Gadżety (np. breloki lub długopisy) hotelowe wręczane w lobby lub przy recepcji oddziałują nie tylko na świadomość gości, ale także każdej osoby wchodzącej do budynku. Stały kontakt z logo i nazwą marki jest szczególnie istotny w przypadku klientów-podróżników, którzy odwiedzają co roku dziesiątki miejsc noclegowych. Aby zapewnić ciągłość ekspozycji, warto w tym celu wykorzystać użytkowe akcesoria dla hoteli, np. ręczniki, pościele lub rozmaite przybory łazienkowe.
Gadżety dla hoteli – jakie masz do wyboru?
Sklep internetowy Gratisownia oferuje swoim klientom niezliczone pomysły na gadżety reklamowe. W naszym asortymencie znajduje się ponad 30 tysięcy artykułów, dopasowanych do zróżnicowanych typów działalności. W przypadku przedsiębiorstw branży hotelowej możemy polecić 17 inspirujących akcesoriów, dzięki którym Państwa marka z pewnością zapisze się w pamięci gości. Są to
- wizytówki z nowatorskim nadrukiem, z odpowiednimi uszlachetnieniami druku,
- ręczniki z haftem,
- kalendarze firmowe,
- torby reklamowe z tworzywa, filcowe, na ramię,
- próbki kosmetyków hotelowych,
- grawerowane długopisy reklamowe w komplecie z etui,
- torby reklamowe z tworzywa, filcowe, na ramię,
- małe gadżety codzienne, np. zawieszki na drzwi, kubki, breloki na klucze,
- cukier i przyprawy w saszetkach lub chusteczki higieniczne z logo firmy,
- słodycze,
- parasolki, kapcie, prześcieradła i poszwy z nazwą hotelu,
- pamięć USB, zeszyty i notatniki z grawerem.
Powyższe akcesoria charakteryzują się bardzo wysoką jakością znakowania. Wykorzystujemy w tym celu zaawansowane technologie tampondruku, grawera laserowego, termotransferu i sitodruku. Każda z wymienionych technik pozwala umieścić logo i nazwę marki hotelu na powierzchniach wykonanych z innego tworzywa – tworzywach sztucznych, szkle, ceramice metalu bądź też drewnie.
Wybierz jeden z tysięcy gadżetów na gratisownia.pl!
Kreatywne i oryginalne akcesoria hotelowe jednorazowe to znakomity sposób na kształtowanie wizerunku i świadomości marki. Gratisownia to prawdziwe źródło inspiracji w zakresie gadżetów reklamowych. W naszym asortymencie mamy ponad 30 tysięcy artykułów, które skutecznie wypromują i zareklamują firmę. Zrealizowaliśmy z sukcesem już tysiące zleceń, zyskując zaufanie setek firm. Od 2009 roku jesteśmy członkami europejskiego programu „Trust – Solidni w Biznesie”. Każde zadanie traktowane jest przez nas indywidualnie – uwzględniamy zarówno charakterystykę branży, jak i indywidualne potrzeby każdej firmy.