o marketingu, gadżetach, fajnych rzeczach, nadrukach, fakapach oraz o tym jak uszczęśliwić siebie i własnych klientów przy użyciu upominku reklamowego z nadrukiem. I nie, niekoniecznie "logo większe i na środek" ;)

gratisownia.pl

Brand hero – warto mieć?

Brand Hero to tak naprawdę maskotka danej marki tudzież firmy, która potrafi odgrywać znacząca rolę w tzw. komunikacji marketingowej, dlatego też wiele przedsiębiorstw od lat stara się do swojej działalności marketingowej wprowadzać tego typu rozwiązanie. Jednak warto pamiętać, aby maskotki firmy nie mylić z logiem, czy też dowolną grafiką umieszczoną m.in. na opakowaniu danego produktu, ponieważ Brand Hero ma o wiele szersze znaczenie niż może się wydawać.

 

 

Wynika to z tego, że tak naprawdę odpowiednio stworzony, a tym samym zaprojektowany bohater, czyli maskotka danej marki ma działać na odbiorców, a tym samym klientów jak magnez, coś w rodzaju soczewki, który jest w stanie skupiać wszelkie emocje, jakie są związane z marką. Dlatego też można powiedzieć, że tego typu rozwiązanie stanowi jeden z ważniejszych elementów tożsamości każdego przedsiębiorstwa, które zdecyduje się na wprowadzenie takiej maskotki.

Stąd też Brand Hero powinien być odpowiednio dopasowany pod względem nie tylko charakteru, ale również wartości, jakimi w swojej działalności kieruje się dana marka. Poza tym dzięki rozwojowi technologii, a tym samym wszechobecnemu internetowi, duża część biznesu, a tym samym również życia została przeniesiona do sieci, czyli w tzw. sferę wirtualną, co sprawiło, że popularność maskotek firm znacznie wzrosła, ponieważ dają one możliwość wyróżnienia się na tle innych, funkcjonujących na rynku przedsiębiorstw, silnie oddziaływująca tym samym na klienta, w którym to budzą różnego rodzaju skojarzenia bądź też emocje. Ponadto Brand Hero, a dokładniej mówiąc, wykorzystywanie takiego bohatera marki w komunikacji marketingowej jest ściśle związane z wieloma różnymi mechanizmami oddziaływania na klientów, które to m.in. wpływają na rozpoznawalność marki, a tym samym na wzrost zainteresowania ze strony odbiorców. Dodatkowo maskotka firmy doskonale sprawdzi się również w przypadku chęci objaśnienia otoczenia firmy, które to jak wiadomo, niekiedy może być dość skomplikowane, wyjaśniając m.in. w ten sposób np. zawiłości związane z usługą, czy też procesy produkcji.

Możesz również polubić…