Wszyscy lubimy widzieć efekty swojej pracy dlatego i my liczymy.
Dziś zatem będzie krótko i konkretnie, bo chcemy Wam się pochwalić co dało nam się wspólnie zdziałać w ubiegłym roku.
Orkiestra tusz… podsumowanie zacząć czas!
MASECZKI OCHRONNE
Niekwestionowanym i niespodziewanym gadżetem promocyjnym stały się w naszej nowej rzeczywistości 2.0 wszelkiego rodzaju artykuły ułatwiające zachowywanie higieny związanej z pandemią.
Nie chcemy się tu wracać do wszystkich tych tematów i wątpliwości, które i nam i Wam od początku roku spędzały sen z powiek, aby środki ochrony spełniały wszelkie wymogi i kryteria i jak walczyć z deficytami. Nie.
Chcemy zauważyć jak płynnie maseczki czy pojemniki na spray do dezynfekcji przyjęły funkcję nośnika reklamy. Jak wzór czy nadruk na maseczce stał się elementem wyrażania siebie, własnych opinii a nawet poglądów politycznych.
Więc tak… maseczki nas zaskoczyły i zamówiliście ich całe mnóstwo. Kolorowe, eleganckie, zabawne, jedno i wielorazowe, w etui i opakowaniach zbiorczych, zadrukowane w pełnym kolorze i z małym logotypem… Szaleństwo!
Co dalej?
PŁYNY DO DEZYNFEKCJI
Oczywiście, płyny do dezynfekcji w rozmaitych opakowaniach, do kieszeni i do przypięcia przy torebce, duże, małe, średnie, z atomizerem i w żelu. Płyny dezynfekujące jako gadżety reklamowe obecne były już wcześniej oczywiście, ale sami wiecie ile w tym roku ich potrzebowaliśmy. Ile? HEKTOLITRY mili Państwo.
Dalej jest już „tradycyjnie”
A o tym co nowego u nas w pięknym 2021 już niebawem 😉